فال روز شنبه 13 مهر 1392

فال روز شنبه 13 مهر 1392

http://up.rozfun.ir/up/forumi/pic/fal-rozaneh1.jpg

 

فروردین:

در آنچه که میگویید سیاست داشته باشید. اگر انرژیتان کم است شاید بهتر است یک نوشابه انرژی زا بنوشید. ببینید بیش از حد کار و مسوولیت ندارید؟! اگر احساس مسوولیتتان مجبورتان می کند که همه پروژه ها را شما انجام دهید، تجدید نظر کنید و نصف آنها را به دیگران واگذار کنید. امروز با بچه هایتان رابطه ی سختی خواهید داشت. در کار کردن با آنها رهبری را بدست گیرید.

 

اردیبهشت:

آیا امروز احساس می کنید خیلی پرحرف و زبانریز شده اید؟ این باعث شده که همیشه با کسانی  رابطه داشته باشید که در ابتدا خیلی عالی هستند ولی بعدا خیلی زود خسته تان می کنند. مراقب باشید که چه کسی را برای جذب کردن انتخاب می کنید. اگر دیدید که وی خیلی جدی شده است، از بهانه تراشی استفاده کنید و فرار کنید! و یا اینکه یک دعوا را شروع کنید تا وقتی که او خواهد رفت.

 

خرداد:

عشق باید چیزی بیش از خواهش نفسانی  در زندگی باشد. با داشتن رژیم خوب، ورزش مناسب و غذاهای مقوی تناسب اندام خود را حفظ کنید. امروز روابط خانوادگی کمی تحریک کننده خواهند بود، راهی برای رد شدن از آنها پیدا کنید. از رفتار کردن مثل رییس ها دست بکشید. نه خیلی سخت گیرباشید و نه خیلی آسان بگیرید. فقط آرام باشید و رفتارتان راحت باشد.

 

تیر:

امروز برای جنگ با خستگی و استرس روابطتان اهمیت زیادی پیدا می کنند. شاید ببینید که مشکلات قلبی زندگیتان را مختل می کنند. امروز باید صورت حساب های تعلیقی را پرداخت کنید و شروع به پس انداز نمایید. به خودتان یک جایزه بدهید و به یک رستوران جدید بروید. می توانید کسی را نیز با خودتان ببرید.

 

مرداد:

زندگی را تبدیل به یک سرمایه گذاری بلند مدت کنید. خیلی ریسک های بی جهت نکنید و اینکه در زندگی به کجا پیش می روید را ارزیابی کنید. افراد بسیاری را ناامید کرده اید، ولی درباره آن استرس نداشته باشید. آنها شما را فراموش کرده اند. شاید باید با درکتان از نیازهای معشوقه تان حمایت کنید. از معشوقه تان بخواهید که مدل موهایش را عوض کند.

 

شهریور:

روزهای آرام درمحل کار کم هستند و از شما دور شده اند. از امروز برای کار کردن استفاده کنید و کارهایی که فقط شم از پسشان برمی آیید را تمام کنید. بدون مزاحمت همکاران شما خیلی پربازده کار می کنید. اگر دوست بیماری دارید که از شما نصیحت می خواهد به او کمک کنید و با او یک لیوان چایی بنوشید. امروز عصر سری به بازار بزنید و برای مبلمان جدید ایده های جدید بگیرید.

 

مهر:

برای داشتن بازده در محل کار برنامه های جدیدی دارید. ایده هایتان را به مدیرتان بگویید و از او نظرش را بپرسید. شاید ببینید که ایده هایتان کلید پیشرفت هستند. اکنون در محل کار دوستان بسیاری دارید که همه به شما تبریک می گویند. چه پایان خوبی برای امسال خواهید داشت.

 

آبان:

برای حل مشکل استرس و خستگیتان حس شوخ طبعی، ورزش و رژیم خوب پیشنهاد می شود. ستارگان طالعتان سعی می کنند که دینداری و احساسات معنوی را در شما بیدار کنند. این برایتان خیلی خوب است. بدبینیتان را ول کنید و ببینید که در تاریکی شب نیاز به این دارید که با کسی صحبت کنید. امروز زندگی خیلی خوب است.

 

آذر:

اگر واقعا کسی را دوست داشته باشید، همکاری، ثبات و انرژی پیدا خواهید کرد. اگر تا دو ساعت قبل از خوابتان چیزی نخورید مشکلات خوابتان برطرف می شود. عادت های بد غذایی را کنار بگذارید که خیلی خطرناک است.

 

دی:

امروز مجبورید که تصمیم بگیرید باید بی پروا باشید و ریسک بپذیرید و یا روی آنچه که در زندگیتان بهتر است تمرکز کنید. امنیت و سرمایه گذاری و روابط بلندمدت را انتخاب کنید. امروز باید در روابط اجتماعیتان خیلی محتاط باشید. مراقب همکارانتان باشید.

 

بهمن:

امروز درمورد عشق اصلا تردید نکنید. ممکن است در قلبتان آسایش داشته باشید ولی اگر به سمت همکاری تلاش کنید این آسایش از بین خواهد رفت. اگر در پاهایتان احساس ناراحتی می کنید و یا اینکه نشانه های بیقراری در پا دارید چای سبز را امتحان کنید. هر وقت که می توانید باید ورزش کنید ولی مراقب باشید که در برنامه های ورزشی زیاده روی نکنید.

 

اسفند:

مراقب باشید که در روابط اجتماعیتان به دیگران اجازه ندهید که رویتان تاثیر بگذارند تا کاری بکنید که واقعا به آن اعتقادی ندارید. آنها دارندسعی میکنند که با تاثیر گذاشتن روی شما به اهداف خودشان برسند. در تعهداتتان سخاوت داشته باشید و محکم باشید و قبل از کار کردن روی دوستان و روابطتان به مسوولیت های خانوادگی رسیدگی کنید.

 




مطالب جدید