فال روز جمعه شهریور

فال روز جمعهشهریور

 

فروردین:

آیا امروز ذهنتان کمی در آشفتگی به  سر می برد؟ شاید ببینید که تخیلاتتان منجر به طغیان های احساسی و هزینه های مالی برایتان شود که قابل یادآوری نیستند. در مورد اطرافیانتان از طغیان های احساسی و خرج کردن های بیهوده دست بردارید. درمورد احساساتتان حق دارید و کاملا مختارید، ولی حق این را ندارید که آنها را به دیگران تحمیل کنید.

 اردیبهشت:

باید بین داشتن استقلال و همچنینمیزان شراکت همفکری در مسایل مختلف با همسرتانتعادل برقرار کنید.وقتی تنها باشید و یا با جمعیتی همکاری داشته باشید خیلی خوب کار می کنید، ولی بنظر می رسد که وقتی دیگران به کمکتان نیاز دارند در دسترس نیستید. معشوقه تان را کنار خودتان حفظ کنید. وقتی به او توجه مکی کنید احساس رها شدن میکند.

 خرداد:

همین که وارد یک کار جدید می شوید، احساسات شدید و متشنج بر شما غلبه می کند. خوب می دانید که باید چه کار کنید و از گذشته درس هایی گرفته اید که می تواند کمک کند شغلتان را حفظ کنید. خانواده تان به درآمد آن نیاز دارد، پس تمرکزتان را حفظ کنید!

 تیر:

امروز زمان کاوش در درونتان فرا رسیده است. احتمالا چیزهای جالبی از خودتان را کشف خواهید کرد. وقتی احساس آمادگی کردید، بیرون بروید و به دیگران کمک کنید. نترسید! همه چیز مرتب خواهد بود و جواب می دهد.

 مرداد:

دوستانتان همیشه حامیتان هستند. ولی بهه هر حال آنها از مشکلات و اشتباهاتتان خسته شده اند. همچنین دوست ندارند که به آنها دروغ بگویید. شاید امروز بخواهید کمی از مسولیت های زندگیتان را برعهده بگیرید!

 شهریور:

تا جایی که بخواهید می توانید مثبت اندیشی خودتان را بالا ببرید. امروز روزی است که اشتیاق و پروا دست به دست هم می دهند تا پایه و اساس کارتیتان را شکل دهند. شاید بهتر باشد که به کلاس هایی بروید که به پیشرفت در نقش های کاریتان کمک کند.

 مهر:

فقط و فقط به احساساتتان توجه می کنید! اطلاعاتتان را برای خودتان حفظ کنید. اگر در زندگیتان تعادل عاطفی ندارید به مشاوره احتیاج دارید. شاید وقتی که خیلی عصبانی هستید، حفظ آرامش برایتان بسیار مشکل باشد. بیشتر استراحت کنید و کمی زمان صرف تنهاییتان کنید.

 آبان:

اگر امروز خیلی سرحال نیستید، بهتر است که از دیگران کناره گیری کنید. باید همه چیز در زندگی را مرتب نگه دارید و بعد از تمام کردن تمام کاردر محل کار شاید بخواهید استراحت کنید. ولی نمی توانید استراحت کنید! باید به کارهای خانه هم برسید. متاسفانه تا نیمه شب مجال استراحت پیدا نخواهید کرد.

 آذر:

قواعد کاری سخت و بی امان قطعا شما را به جایی که می خواهید می رسانند. مطمین شوید که به همه ی جزییات کاریتان پرداخته اید و همه چیز را تمام کرده اید. کارهایتان را آماده کنید و آنرا برای مسی ایمیل کنید تا آنرا ویرایش کند. این بهترین راه است تا یک نظر جدید داشته باشید.

 دی:

اگر در وظایف کاریتان اشتباهی کردید اصلا ناامید نشوید. برای حل مشکلات از دیگران کمک بخواهید. اگر درخواست کمک نکنید شرایطتان حل نمیشود. آب بدنتان کم شده است و باید خوبدغذا بخورید.

 بهمن:

امروز میزان زیادی انرژی دارید. این برای کسانی که به آن عادت ندارند هشداردهنده است، ولی برای خودتان خیلی خوب خواهد بود. خواهید دید که توجه نیرومند دیگران به کمکتان خواهد آمد. آنها کمک می کنند که به سمت هدفتان پیش بروید و آنها را به اتمام برسانید. امروز نباید از اهدافتان غافل بشوید.

 اسفند:

فکر نکنید که دیگران برعلیه تان کار می کنند. آنها فقط نمی توانند درکتان کنند. شاید در تمام کردن کارتان و توجیه کارهایتان خیلی اغراق کنید و اشتیاق زیادی داشته باشید. ایرادی ندارد. فقط آرام باشید و خودتان باشید. برای تمام کردن انرژی های اضافیتان به سینما بروید.

 




مطالب جدید