فال روز دو شنبه شهریور

فال روز دو شنبه شهریور

 

فروردین:

می خواهید که یک هنرمند باشید. اگر کارهای روزمره تان شما را از رسیدن به علایقتان باز می دارند، بهتر است که درمورد کارهایی که می کنید تجدیدنظر کنید. آیا می توانید با رسیدن به سرگرمی هایتان پول دربیاورید. اگر همینطور است پس یک کسب و کار کوچک به پا کنید. اگر هم نمی توانید، به رویاهایتان بپردازید، ولی کارتان را هم بصورت جدی تمام کنید.

 

اردیبهشت:

امروز پر از انرژی هستید. و حس م یکنید که انگار روزی یک سیم بلند می رقصید. همه چیز درباره ی خودتان و دیگران را فراموش کنید. هروقت احساس کردید که انرژِی زیاد دارید خیلی خوب غذا بخورید و ورزش کنید. به جای مکان های شلوغ بهتر است به باشگاه بروید.

 

خرداد:

اگر خاطرات شکست های گذشته عذابتان می دهد به طریقی از شرشان خلاص شوید. شاید خیلی کار راحتی نباشد ولی برایتان خیلی مفید خواهد بود. با دوستانتان بیرون بروید و با هم آواز بخوانید. روحیه تان خیلی بهتر خواهد شد.

 

تیر:

با موفقیت های خودتان الهام بگیرید، ولی بدانید که باوجود داشتن شکست باز هم حمایت خواهید شد. بلندپروازی خیلی خوب است، ولی رسیدن به باغچه هم سرگرمی خوبی است. با رفتن به یک مغازه ی عتیقه فروشی و یا فروشگاه املاک احساسات خوبتان در زندگی را تقویت بخشید.

 

مرداد:

امروز روز خیلی خوبی است که به نگرانی ها و دغدغه هایتان درمورد مدرسه برسید. اگر دیدید مردم باکنایه با شما صحبت می کنند و یا منظظوری دارند، حتما دلیل این رفتارشان را بفهمید. می توانید خیلی تند و زننده رفتار کنید، ولی با این کار محبوبیتتان زیر سوال خواهد رفت.

 

شهریور:

امروز روز ادامه دادن به دعواها و مشاجره های همیشگیتان با دیگران در اداره نیست. هنگام صحبت کردن با رییستان مراقب زبانتان باشید. امشب با دوستانتان بیرون بروید و دوستی بیابید که بتوانید با همدیگر کلی بخندید. کسی چه میداند؟ شاید این رابطه تبدیل به چیزی بیشتر از یک دوستی شود.

 

مهر:

دقیقا می دانید که با همکارتان که شما را می رنجاند چطور حرف بزنید و رفتار کنید. مدت زیادی است که اورا نادیده گرفته اید و اکنون زمان آن فرا رسیده است که احساسات واقعیتان را بروز بدهید. اگر حس می کنید که ممکن است سوء تفاهمی پیش بیاید، قبل از اینکه چیزی بگویید حرفهایتان را یادداشت کنید. در بلندمدت با ازبین بردن ناامیدی ها و ناراحتی هایتان شادتر خواهید بود.

 

آبان:

به نظر می رسد که وضعیت بودجه تان خوب نیست. باید هزینه هایتان را کم کنید و یا اینکه یک شغل دوم دست و پا کنید. میزان خوراکی های گران قیمت را کم کنید، این می تواند شروع خوبی باشد.

 

آذر:

امروز پر از شور و هیجان هستید. ولی به هرحال نمی خواهید که به دریای احساسات بپرید. شاید بهتر باشد که کمی در رابطه تان عقب نشینی کنید و به کارهای خودتان بیشتر برسید. این می تواند باعث شود که درک بهتری از آنچه می خواهید به شما بدهد. مراقب خودتان باشید و با ورزش کردن تمام ناامیدی هایتان را بیرون بریزید.

 

دی:

اتفاقات تکان دهنده کمی شما را امروز می ترسانند. اصلا نگران نباشید، برای خودتان وقت بگذارید و یک کتاب خوب بخوانید. به کودک درونتان گوش بدهید و بیرون رفته و بازی کنید. اتفاقات بدی که در کارتان پیش آمد را فراموش کنید. همه ی آنها تا فردا فراموش خواهند شد.

 

بهمن:

از خودنما یی و مشاجره دوری کنید، ولی به زودی خواهید دید که دوباره به جنگ های اداره کشیده خواهید شد. ولی در نهایت هنگام گفتن عقایدتان واضح باشید. سعی کنید که به شما آسیبی نرسد. به سرعت از منطقه دور شوید و نفسی بکشید.

 

اسفند:

امروز رویاهایتان خودشان را ابراز می کنند. برای بهتر کردن زندگیتان باید یک سری مسولیت ها را بپذیرید. اگر خیلی خوب گوش کنید، می توانید صدای سرنوششتان که به سمتتان می آید را بشنوید. امروز خواهید دید که یکی از رویاهایتان به واقعیت می رسد.

 




مطالب جدید